جمعيت پزشکی انگیزه خراسان قانونی تحقیقات

جمعيت: پزشکی انگیزه خراسان قانونی تحقیقات اخبار حوادث

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی معابر تنگ پایتخت، قاتل تهرانی‌ها می‌شود

یک لحظه یادآوری پلاسکو کافی است تا بفهمیم بعد از زلزله در کوچه بعد کوچه‌‌های پایتخت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سنگ‌نماهای غیر استاندارد و معابر تنگ و ساختمان‌های بل

معابر تنگ پایتخت، قاتل تهرانی‌ها می‌شود

معابر تنگ پایتخت، قاتل تهرانی ها می شود

عبارات مهم : ایران

یک لحظه یادآوری پلاسکو کافی است تا بفهمیم بعد از زلزله در کوچه بعد کوچه های پایتخت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سنگ نماهای غیر استاندارد و معابر تنگ و ساختمان های بلند مرتبه مردم را به کشتن خواهد داد.

در کشورهای توسعه یافته بین یک و نیم تا 2 درصد در سال جهت نگهداری ساختمان هزینه می شود و این در حالی است که فرهنگ نگه داری اساسا در کشور عزیزمان ایران وجود ندارد. منوچهر بهرویان دکترای تخصصی سازه از پلی تکنیک ورشو در این باره به پول نیوز توضیح داد: در کشور عزیزمان ایران از ساختمان و اجزای آن نگهداری نمی کنیم و فرهنگ ما یک فرهنگ تخریبی و تعمیری هست.

معابر تنگ پایتخت، قاتل تهرانی‌ها می‌شود

معاون اسبق وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 2 هزار نفر در اثر ایمن نبودن ساختمان های کشور فوت کرده اند. این روند تا کجا می تواند ادامه داشته باشد؟

بهرویان افزود: به جرات به شما می گویم که با کم کردن هزینه های تعمیر در ساختمان و جایگزین کردن آن با هزینه های نگهداری، می توان ده ها میلیارد دلار در صنعت ساختمان کشور صرفه جویی کرد.

این فعال و تحلیلگر بازار مسکن گفت: یکی از بااهمیت ترین مشکلاتی که پایتخت کشور عزیزمان ایران با آن در برابر زلزله مواجه هست، مقاوم نبودن ساختمان های پایتخت هست. نباید به تخریب ساختمان های پایتخت فکر کنیم بلکه باید از این فرهنگ فاصله گرفته و سراغ مقاوم سازی واحدها برویم.

یک لحظه یادآوری پلاسکو کافی است تا بفهمیم بعد از زلزله در کوچه بعد کوچه‌‌های پایتخت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سنگ‌نماهای غیر استاندارد و معابر تنگ و ساختمان‌های بل

او افزود: البته هزینه های مقاوم سازی هر ساختمان با ساختمان دیگر تفاوت دارد و ساختمان هرچه قدیمی تر باشد، هزینه های مقاوم سازی آن زیاد خواهد بود آیا که در گذشته هم ما فرهنگ و مدیریت نمی دانستیم.

بهرویان اعتقاد است تجربه پلاسکو نمونه خوبی از عدم مدیریت بحران در کشور و پایتخت بوده و توضیح داد: یک لحظه یادآوری پلاسکو کافی است تا بفهمیم بعد از زلزله در کوچه بعد کوچه های پایتخت چه اتفاقی خواهد افتاد؟ سنگ نماهای غیر استاندارد و معابر تنگ و ساختمان های بلند مرتبه مردم را به کشتن خواهد داد.

عضو کمیته تخصصی مبحث ۱۱ مقررات ساختمان ادامه داد: 65 درصد بودجه عمرانی کشوری مانند آلمان صرف مقاوم سازی ساختمان های این کشور می شود؛ ساختمان های این کشور بین 100 تا 150 سال عمر می کنند و این در حالی است که عمر بافایده ساختمان های ما نهایتا 30 سال است که بعد از 30 سال هم شهرداردی به آسانی بدون توجه به هزینه فایده ها دستور تخریب ارزش را می دهد.

معابر تنگ پایتخت، قاتل تهرانی‌ها می‌شود

اخبار اجتماعی – پول نیوز

واژه های کلیدی: ایران | فرهنگ | نگهداری | ساختمان | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

بدون دیدگاه

دیدگاه شما

نظر شما:

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار